Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για το έργο Culture Plus το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg IPA CBC Ελλάδα – Αλβανία 2014 – 2020
Παροχής Υπηρεσιών για το έργο Culture Plus το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg IPA CBC Ελλάδα – Αλβανία 2014 – 2020.
CPV: 79341000-6 Υπηρεσίες διαφήμισης, 79952000-2 Υπηρεσίες εκδηλώσεων, 79342200-5 Υπηρεσίες προώθησης.
Η εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του προγράμματος INTERREG ΕΛΛΑΔΑ –ΑΛΒΑΝΙΑ 2014-2020, συμμετέχει στην υλοποίηση του έργου με τίτλο «Culture Branding – Strengthening Extroversion» με ακρωνύμιο CulturePlus.
Στο έργο συμμετέχουν εκτός της ΕΤΔΥΜΑ, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας και από την πλευρά της Αλβανίας το Κέντρο Μελετών και Ανάπτυξης, ο Δήμος Αργυροκάστρου και το Γεωργικό Πανεπιστήμιο των Τυράννων.
Μέσω της υλοποίησής του, το συγκεκριμένο έργο επιχειρεί να εισαγάγει το rebranding στη διασυνοριακή περιοχή μέσω της ενίσχυσης και επιδέξιας προώθησης των οικολογικών πολιτιστικών πόρων, με επίκεντρο την τουριστική ανάπτυξη. Η διασυνοριακή περιοχή της Ελλάδας-Αλβανίας φαίνεται να έχει αρνητική εικόνα και για τις δύο χώρες και γενικά για την Ευρώπη. Αυτή η κακή εικόνα υπονομεύεται περαιτέρω από τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση που καθορίζει σήμερα την περιοχή.
Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα ορατό, όταν συγκρίνεται η μεθοριακή περιοχή Ελλάδας-Αλβανίας με άλλες ευρωπαϊκές διασυνοριακές περιοχές με παρόμοια γεωφυσικά χαρακτηριστικά.
Η σημερινή, μάλλον υπονομευμένη, εικόνα της περιοχής δεν είναι συμβατή με τις πραγματικές ιδιότητες και τις δυνατότητες. Χαρακτηριστικό είναι ότι περιοχές με καθαρή φυσική ομορφιά, πολιτιστικούς πόρους ενσώματης και άυλης κληρονομιάς δεν έχουν ακόμη προωθηθεί ή αξιοποιηθεί. Ως αποτέλεσμα, η κοινή ευρωπαϊκή ταυτότητα δεν έχει ακόμη προωθηθεί επαρκώς.
Η ΕΤΔΥΜΑ προτίθεται να αναθέσει την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης των παραδοτέων 2.4.3 Καμπάνια σε media και δημόσιες σχέσεις (μέσα μαζικής ενημέρωσης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) 2.4.4 Συναντήσεις ενδιαφερομένων μερών, εστιασμένες ημέρες πληροφόρησης, 5.4.4 Επικεντρωμένο place marketing και δράσεις branding (logo, slogan, mottos, εξειδικευμένα προωθητικά πακέτα) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Culture Branding – Strengthening Extroversion» με ακρωνύμιο CulturePlus, το οποίο έχει εγκριθεί στο πλαίσιο του Προγράμματος Interreg IPA CBC Programme “Greece-Albania 2014-2020”.
Δείτε εδώ ολόκληρη την Πρόσκληση του έργου
Culture-Plus-WP2-WP5 Κοινοποιήστε: