Συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτ Μακεδονίας στις δύο Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις PHILOXENIA 2016 & GREEK TOURISM EXPO 2016

Εκτύπωση

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στοχεύοντας στον επανακαθορισμό της θέσης της στην τουριστική βιομηχανία με τη δημιουργία ενός διακριτού, ελκυστικού και αυθεντικού τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα συνδέεται με την ταυτότητα της περιοχής και θα ενσωματώνει την εικόνα της, διασφαλίζοντας ποιότητα στην εμπειρία της αναψυχής, θα προσπαθήσει μέσω της συμμετοχής της σε τουριστικές εκθέσεις (PHILOXENIA 2016 & GREEK TOURISM EXPO 2016) να αφήσει το στίγμα της και να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις, οι οποίες θα μετουσιωθούν σε άμεσα και απτά αποτελέσματα. Τα στατιστικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι το 95 % των επισκεπτών στη Δυτική Μακεδονία προέρχονται από το εσωτερικό της χώρας.

Η Περιφέρεια με βάση τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της περιοχής, σχεδιάζει την ανάπτυξη και προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος, με ενιαία εικόνα και περιεχόμενο ως προορισμός ποιοτικών εναλλακτικών “εμπειριών” και απώτερο σκοπό την αύξηση της ελκυστικότητας, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την άμβλυνση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων υπό τον όρο πάντοτε της αειφορικής διαχείρισης. Η παρουσίασή της ως ενός ενιαίου εναλλακτικού προορισμού (αγροτουρισμός, πολιτιστικός, θρησκευτικός, βιομηχανικός, γαστρονομικός, φυσιολατρικός, κ.λπ.) πρόκειται να προωθηθεί και μέσα από την ανάδειξη και προώθηση των παραδοσιακών και τοπικών προϊόντων που διαθέτει (διασύνδεση αγροδιατροφής και τουρισμού, καλάθι προϊόντων Δυτικής Μακεδονίας, συνεργατικά δίκτυα).

Προκειμένου να προωθηθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής, με στόχο την ώθηση του τουριστικού τομέα στη Δυτική Μακεδονία, η Περιφέρεια θα συμμετάσχει στις παρακάτω εκθέσεις:

1) στη 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2016, η οποία θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη (Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης) από 18. – 20.11.2016 και

philoxenia-banner_we_participate_468x60-2016

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ 32η ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ PHILOXENIA 2016

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, στοχεύοντας στον επανακαθορισμό της θέσης της στην τουριστική βιομηχανία με τη δημιουργία ενός διακριτού, ελκυστικού και αυθεντικού τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα συνδέεται με την ταυτότητα της περιοχής και θα ενσωματώνει την εικόνα της, πρόκειται να υλοποιήσει τρεις (3) παράλληλες εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της 32ης διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia 2016 στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα:

  1. Το Σάββατο, 19.11.2016 από ώρα 17.00, στο Περίπτερο 13 / Stand 55 και σε συνεργασία με τα τοπικά ΕΒΕ, την Αστική Εταιρεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας Κοζάνης και το Σύλλογο Επαγγελματιών Ψαράδων της λίμνης Πολυφύτου, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας θα παρουσιάσει το φυσικό περιβάλλον και την πανίδα της λίμνης Πολυφύτου, ενώ παράλληλα θα δώσει την ευκαιρία στους επισκέπτες της έκθεσης να δοκιμάσουν δυτικομακεδονικές γεύσεις και να γευτούν τις υπέροχες καραβίδες της λίμνης.
  2. Την Κυριακή, 20.11.2016 και από ώρα 12.00, στο Περίπτερο 13 /Stand 55 και σε συνεργασία με το Δήμο Καστοριάς, θα παρουσιαστούν δρώμενα του Δωδεκαημέρου και παραδοσιακοί χοροί της Δυτικής Μακεδονίας και
  3. Την Κυριακή, 20.11.2016 και ώρα 12.00-13.00, στο εξωτερικό χώρο του Περιπτέρου 13 και σε συνεργασία με το Δήμο Βοΐου και τον Ιππικό Αθλητικό Πολιτιστικό Σύλλογο Σιάτιστας “Άγιος Μόδεστος” μία μικρή ομάδα Σιατιστινών Καβαλάρηδων, με στολισμένα άλογα, θα αναβιώσουν το έθιμο των καβαλάρηδων που γίνεται στη Σιάτιστα κάθε χρόνο το Δεκαπενταύγουστο, αναδεικνύοντας και στις δύο εκδηλώσεις ήθη και έθιμα, που οι ρίζες τους χάνονται στο βάθος των χρόνων και προσκαλώντας τους επισκέπτες της έκθεσης για να τους μυήσουν και να τους δείξουν έναν διαφορετικό τρόπο διασκέδασης.

2) στη 3η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Greek Tourism Expo 2016, η οποία θα διεξαχθεί στην Αθήνα (Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo) από 25. – 27.11.2016.

540x115_greek2016_gr-2016

Για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος η Περιφέρεια συνεργάζεται:

1.με το ΕΒΕ Κοζάνης και την Αστική Εταιρεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας  Κοζάνης

2.τα υπόλοιπα Επιμελητήρια της περιοχής

3.τους Δήμους της Περιφέρειας

4.το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας Γρεβενών

5.τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς του τουριστικού τομέα.

Καθώς ο σχεδιασμός της Περιφέρειας στοχεύει στη δημιουργία θεματικών διαδρομών, εστιάζοντας ιδιαίτερα στην ανάδειξη, προβολή και προώθηση:

  • του υδάτινου στοιχείου (11 φυσικές και τεχνητές λίμνες και τον μεγαλύτερο σε μήκος ποταμό της χώρας, τον Αλιάκμονα, ο οποίος από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα αποτελεί πηγή ζωής),
  • μιας πληθώρας από σημαντικά αλλά άγνωστα στον πολύ κόσμο βυζαντινά και μεταβυζαντινά μνημεία (διάσπαρτα μνημεία και στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες, κυρίως όμως σε αυτές της Καστοριάς και Φλώρινας), δημιουργώντας “ταξίδια πίστης” στη φύση, στην παράδοση και στην ιστορία της περιοχής και αναδεικνύοντας τα μνημεία λατρείας και προσευχής, μέσα από την ιστορική και πολιτιστική διαδρομή του Χριστιανισμού και της Ορθοδοξίας από τη γέννηση ως σήμερα,
  • των ορεινών όγκων και του χειμερινού τουρισμού, ως Περιφέρεια με τρία χιονοδρομικά κέντρα και με πολλές και εντυπωσιακές πεζοπορικές διαδρομές και
  • των αυθεντικών ηθών και εθίμων της περιοχής, που συναρπάζουν με το δυναμισμό και τα διονυσιακά τους στοιχεία, και της γαστρονομίας της

η θεματολογία του περιπτέρου της Περιφέρειας πρόκειται να περιστραφεί γύρω από αυτά.

Τέλος, στις δύο διεθνείς εκθέσεις, οι οποίες εξειδικεύονται σε Β2Β συναντήσεις, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προσφέρει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να έρθουν σε επαφή με τους Buyers των εκθέσεων, να κλείσουν τα ραντεβού τους και να συζητήσουν μαζί τους, να τους παρουσιάσουν τα τουριστικά τους πακέτα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

 

Κοινοποιήστε: Facebooktwittergoogle_pluspinterestmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestmail